5 Bukti Dia Sayangkan Anda






 Dia luahkan kata sayang dan cinta pada anda.
Setiap kali dia ada kesempatan untuk luahkan rasa sayang, dia akan lakukannya. Dia tidak luahkan secara berpura – pura. Sebaliknya luahan itu datang dari hatinya yang ikhlas.


 Dia luangkan masa untuk bersama dengan anda.Dia sayangkan anda jika dia sentiasa luangkan masa untuk bersama dengan anda. Kadangkala, dia sanggup mengorbankan masa berharga dia untuk bersama dengan anda. Dia juga rasa bahagia jika dapat meluangkan masa bersama dengan anda.


 Dia berikan anda hadiah yang banyak.
Dia sayangkan anda jika dia selalu memberi anda hadiah walaupun tiada tujuan. Apa sahaja yang anda minta, dia akan cuba dapatkan dan jika dia tidak berjaya, dia akan gantikannya dengan yang lain. Perasaan sayang membuatkan dia selalu ingin memberi sesuatu kepada anda walaupun barang tersebut kecil


 Dia selalu tolong anda.
Apabila dia selalu menolong anda, dia sememangnya sayang akan diri anda. Kangakala , hal yang kecil pun dia sanggup turun padang dan tolong anda.


 Selalu tanya khabar..
Jika dia selalu sms dan telefon bertanyakan khabar pada anda, dia memang sayang pada anda. Selalunya dia akan kerap bertanya mengenal hal – hal anda kerana dia ambil ber



No comments: