Anje & kawan baiknyer..hehehe


kat rumah aku ade hamster dan kucing(mangsa dan pemangsa).memang bez la kalau tgk kucing2 kat uma ni sebok nak jadi guard kepada hamster2 uh..baiknyer la kan...hahaha..baik ade makne uh..


tgk uh..bukan main berani lagi hamster uh an..mentang2 lah dia dalam sangkar..
kalau anje dapat uh memang habeslah ko hamster...hahaha

ciap nganjeng ag uh...anje tgk kecik besar je hamster uh..hahaha

anje jadi guard hamster2 ni..


9 comments:

liyana said...

comel~ :)

laila miera said...

haha..taw xpe..

sabry oppa said...

comel sangat3.. macam kucing kite jugak lah,...
same....
name nye nickhun.ni link pasal kucing kite.. tgk lahh.. same ke tak.. hehehehe

http://shaberry92.blogspot.com/2011/12/nickhun-2pm-sandara-2ne1-bercinte.html

laila miera said...

hahaha...same2..

~~oOpEt~~ said...

comelnya kucen :)

EmpayarUtama said...

Tunggu peluang je tu... :)

Princess Nusy said...

comel meow tu.. =)

Citra NaniZam said...

bila gaknya aku nak dapat dia ni..meow kata hehe

laila miera said...

hahahaha..