Doa untuk mu :)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih


Ya Allah,
Seandainya telah kau takdirkan Dia untuk ku,satukan lah hatinya dengan hatiku.wujudkanlah rasa bahagia antara kami ya Allah.dan kau lindungilah kebahagian itu.ya Allah tuhan yang maha mencintai,seandainya dia adalah jodohku,janganlah Engkau pisahkan kami ya Allah,sesungguhnya aku amat menyayangi dirinya.Ya Allah tuhan yang maha mengetahui sekalian benda,Engkau restuilah hubungan kami ini sehingga hari kami dijemputMu ya Allah.sesungguhnya dia memberi makna dalam hidupku, Kau limpahkan lah kasih sayang Mu ke atas kami,Kau bukakah lah pintu hati kami untuk saling menyayangi antara kami, saling memahami dan saling mengingati tentangMu ya Allah.berikanlah jua kami kekuatan dalam mengharungi segala dugaan dan ujain dariMu.tabahkan lah hati si Dia dan hatiku sekiranya kami merindui antara satu sama lain.ya Allah tuhan yang maha mengasihani, sesungguhnya aku redha dan terima kehadirannya dalam hidupku, malah aku lebih bersyukur setiap detik yang kau titipkan bersama kami, kau rahmatilah kasih sayang kami ini ya Allah. Sesungguhnya padamu aku meminta pertolongan, berikan lah ruang bagi keluarga kami berdua menjalinkan hubungan persaudaraan dan kurniakan lah kami jua pertolongan agar membimbing kami ke jalan yang benar.Kurniakan lah kepada ku lidah yang fasih lagi lancar untuk melafazkan akad nikah semasa menerima dia sebagai isteri ku dan teman hidupku selamanya. Sesungguhnya walaupun apa jua kelakuannya pada ku, dia tetap segala galanya bagi aku dan dirinya amat bermakna dalam hidupku. Amin ya rabbal alamin.