10 Bukti Lelaki Sangat Rumit dan Sukar Di Pahami


  • jika kamu melayannya dengan baik,dia fikir kamu jatuh cinta kepadanya.jika tidak kamu akan dianggapnye sombong.
  • jika kamu berpakaian cantik,dia fikir kamu sedang cuba menggodanya.jikatidak dye kate kamu kekampungan
  • jika kamu berdebat dengannya,dye kate kamu keras kepale.jika kamu berdiam diri,dye kate kamu tidak ade IQ tinggi
  • jika kamu lebih pintar darinya,dye akan jatuh air muke.jika dye yang lebih pintar,dye bilang hebat
  • jika kamu tidak cinta kepadanya,dye akan cuba mendapatkan kamu bermati-matian.jika kamu mennyintainye,dye akan cuba meninggalkanmu
  • jika kamu memberitahu masalahmu,dyekate kamu menyusahkan.jika tidak,dye tuduh kamu tidak mempercayainya
  • jika kamu cerewet kepadanya,dye anggap kamu seperti seorang pengasuh.jikadye yang cerewet kepada kamu,itu kerana dye menggambil berat
  • jika kamu mungkir janji kamu,kamu tidak boleh dipercayai.jika dye yang ingkar janji,dyemelakukannya kerana terpaksa
  • jika kamu manyakiti hatinya,kamu sangat kejam.jika dye yang menyakitimu,itu kerana kamu terlalu sensitif dan terlalu susah untuk dijaga hati
  • jika kamu mengirimkan ini kepada lelaki2,mereka pasti bersumpah semua ini tidak benar..haha
sumber : Mohd Haziq

*kaum perempuan mesti suka bace mnde ni..hik3 ^^

11 comments:

muhamad hanif said...

takla susah sgt pun, saja je taknak berusaha untuk phm kan. Memey lah.

laila miera said...

hahaha..tgk uh..

Fikri said...

Yeke bgini? yeke? yeke? haha..

Chachos Cheezy Wedges said...

ini x betol.. sy bangkang dgn sekeras2 nya.. hahahaha!! :PPP

laila miera said...

sume xnk ngaku...haha

the lady said...

haha..memang suka baca mende ni... XD btw,sedapplah laguu raya.. ^^v

laila miera said...

hahaha...jom letak lagu raye..nk raye dah....^^

nadia said...

hehe.mmg suka bangat bca mnda ney. :)

Nafisah Ruslan said...

yang bawah sekali tu xleh tahan.. saba jela :)
selamat hari raya..

Jasman said...

ye ke ni...
selamt hari raya

ika said...

memang sukar pun...=.=" so single is better...haha...