huhuhu.. =(

aku xtaw la aq nk tulis ape sebenarnyer...dari title aku,mesti kowg taw an yang aku nga sdey..aq ase skunk ni aq lbey byk sdey dari hepi..aq pon xtaw la npe..mungkin ke aq ni terlampau sensitive??hurmm..yela kot..siyes,aku ni pon bukan jenis yang ske share prob ngan orang lain..law aku rase nk share aku share..p mostly aku xdela share sangat..kalau aku share pon aku akan share mnde yang heppy2 jew..xdela membebankan orang sangat  kan..tapi,btol la kot..aku ni sensitive sangat..terlalu mengikut perasaan..hurmmm..papepon aku ni manusia biasa..sowi..=(



5 comments:

ika said...

cik miera jgn la sedey2...nie dah nak raya dah nie...:) kena la happy2...

Chachos Cheezy Wedges said...

chill2!! xmo laa sedey2.. ^____^

Anonymous said...

alala,ciannyer die..
jgn sedih2 yer.
saye dulu p0n mcm tu jugak. Tmbh lak, bile pikir mslh dgn kengkawan baik atau sesape yg kite syg....mmg sensitip giler. Tp, just share jer..dlm bl0g pon boleh luah mcm2. InsyaAllah, hati tenang.

laila miera said...

thanks korang sume..;)

Anonymous said...

sensitif tu perkara biasa dalam hidup..so sbr je la..